Bankofon jest programem umożliwiającym uzyskanie informacji o stanie swoich rachunków bez konieczności kontaktowania się z pracownikami Banku. Klient, by móc skorzystać z programu, musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym oraz :
Zwrócić się do Banku z wnioskiem o nadanie hasła dostępu do systemu Bankofon,
Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje Bankofon
Po usłyszeniu prośby o podaniu numeru, podaj swój numer klienta.
Po prośbie o hasło podaj swoje hasło dostępu. Program w tym miejscu sprawdza czy hasło i numer klienta są poprawne. Jeśli nie, to prosi o ponowne podanie numeru klienta i hasła.
Następnie zostaniesz poinformowany o usługach dostępnych w systemie Bankofion (np.: 1 stan rachunku.
wybierz skrócony numer rachunku (jeśli klient ma tylko 1 rachunek to cyfrę 1, jeśli ma więcej to numer odpowiedni do rachunku o jaki chce się dowiedzieć).
Informacje dostępne w Bankofonie. W systemie klient ma dostęp do następujących opcji:
1 stan rachunków 2 lista rachunków 4 tabele kursów walut 5 historia rachunku 9 zmiana hasła 0 powrót do głównego menu