Bankofon jest programem umożliwiającym uzyskanie informacji o stanie swoich rachunków bez konieczności kontaktowania się z pracownikami Banku.
Klient, by móc skorzystać z programu, musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym oraz :
- Zwrócić się do Banku z wnioskiem o nadanie hasła dostępu do systemu Bankofon,
- Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje Bankofon
- Po usłyszeniu prośby o podaniu numeru, podaj swój numer klienta.
- Po prośbie o hasło podaj swoje hasło dostępu.
Program w tym miejscu sprawdza czy hasło i numer klienta są poprawne. Jeśli nie, to prosi o ponowne podanie numeru klienta i hasła.
- Następnie zostaniesz poinformowany o usługach dostępnych w systemie Bankofion (np.: 1 stan rachunku.
- wybierz skrócony numer rachunku (jeśli klient ma tylko 1 rachunek to cyfrę 1, jeśli ma więcej to numer odpowiedni do rachunku o jaki chce się dowiedzieć).
Informacje dostępne w Bankofonie.
W systemie klient ma dostęp do następujących opcji:
1 stan rachunków
2 lista rachunków
4 tabele kursów walut
5 historia rachunku
9 zmiana hasła
0 powrót do głównego menu