Przejdź do głównej treści

Bankofon

    Bankofon jest programem umożliwiającym uzyskanie informacji o stanie swoich rachunków  bez konieczności  kontaktowania się z pracownikami Banku.
    Klient, by móc skorzystać z programu, musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym oraz :

    1. Zwrócić się do Banku z wnioskiem o nadanie hasła dostępu do systemu Bankofon,
    2. Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje Bankofon
    3. Po usłyszeniu prośby o podaniu numeru, podaj swój numer klienta.
    4. Po prośbie o hasło podaj swoje hasło dostępu.
      Program w tym miejscu sprawdza czy hasło i numer klienta są poprawne. Jeśli nie, to prosi o ponowne podanie numeru klienta i hasła.
    5. Następnie zostaniesz poinformowany o usługach dostępnych w systemie Bankofion (np.: 1 stan rachunku.
    6. wybierz skrócony numer rachunku (jeśli klient ma tylko 1 rachunek to cyfrę 1, jeśli ma  więcej to numer odpowiedni do rachunku o jaki chce się dowiedzieć).

    Informacje dostępne w Bankofonie.
    W systemie klient ma dostęp do następujących opcji:


    1  stan rachunków
    2  lista rachunków
    4  tabele kursów walut
    5  historia rachunku
    9  zmiana hasła
    0  powrót do głównego menu